ខ និង លក្ខខណ្ឌ

ប្រាក់កក់

  • អតិថិជន​តម្រូវ​ឲ្យ​ធ្វើកក់​ប្រាក់​ដើម្បី​ខ្ចី​ឧបករណ៍​ប្រើប្រាស់​សម្រាប់​ភ្ជាប់អ៉ិនធឺណិត។ ប្រាក់កក់​នឹង​បង្វិល​ជូនអតិថិជន​វិញ​នៅពេលចុង​បញ្ចប់នៃកិច្ច​សន្យា ក្នុងករណី​អតិថិជន​​បាន​អនុវត្តន៍​តាម​កិច្ចព្រម​ព្រៀង​​ដែលបានកំណត់។

ការទូទាត់

  • អតិថិជន​នឹង​ធ្វើ​ការ​​បង់​ប្រាក់​តាម​កាល​កំណត់​​ដែល​បាន​ចែង​លម្អិត​​លើ​វិក្ក​យបត្រ។ រាល់​ប្រាក់​ដែល​ទូទាត់ហើយ មិនអាច​ដក​វិញ​បានទេ។

ការទូទាត់យឺតយ៉ាវ

  • ក្រុមហ៊ុន​រក្សា​សិទ្ធ​ក្នុង​ការ​ផ្អាក​អ៊ិនធឺណិត​បណ្តោះ អាសន្ន​ ប្រសិន​បើ​ការទូទាត់​ប្រាក់​មាន​ការយឺតយ៉ាវ​ហួស​កាលកំណត់នៅ​លើ​វិក្កយបត្រ​។ លក្ខខណ្ឌ​​ទូទៅនៅតែមានប្រសិទ្ធភាព​ដើម្បី​ផ្អាក​ ឬ​ព្យួរ​គណនីរបស់អតិថិជន។ សម្រាប់ព័ត៌មានបន្ថែម​អតិថិជន​អាច​ធ្វើការ​ទាក់ទង​មក​កាន់​ផ្នែក​បំរើអតិថិជន​តាម​រយៈ​លេខ​ទូ​រស័ព្ទ​ ០២៣ ២១ ៥៥ ៧៧។

វិក្កយបត្រជំពាក់ និងបំណុល

  • ក្នុង​ករណី​ដែល​អតិថិជន​មិនទាន់​បាន​ទូទាត់​​ប្រាក់​ដែលជំពាក់​ជាមួយ​ក្រុម​ហ៊ុន​​ អ៉ិនធឺណិត​នឹង​ដំណើរ​ការបាន​​រយៈ​ពេល​៧ថ្ងៃ​ មុនពេល​ក្រុម​ហ៊ុន​ធ្វើការផ្អាក​អ៉ិនធឺណិត​ជា​បណ្តោះ​អាសន្ន។ ក្រុម​ហ៊ុន​រក្សាសិទ្ធ​ក្នុង​បិទ​បណ្តាញ​អ៉ិនធឺណិត​ជាស្ថាបពរ​ ហើយ​ចាត់ទុក​ប្រាក់​ដែល​ជំពាក់​ ជាបំណុល​រង់ចាំ​ដំណោះ​ស្រាយ។

ការតម្លើងបណ្តាញ

  • ក្រុមហ៊ុន​ទទួល​ខុស​ត្រូវ​ក្នុង​ការ​តម្លើង​បណ្តាញ​អ៉ិនធឺណិត ដោយបំពាក់​ឧបករណ៍​អូអិនយូ (ONU)។ ក្រុមហ៊ុន​នឹង​ធ្វើការ​រៀប​ចំ​ឲ្យ​អ៉ិនធឺណិត​ដំនើរការ​គិត​ត្រឹម​​ឧបករណ៍​អូអិនយូ (ONU)។ អតិថិជន​មាន​តួនាទី​តម្តើង​កុំព្យូទ័រ និង​ឧបករណ៍​បណ្តាញ​ចែកចាយ​ផ្សេងៗ រាប់ចាប់ពីឧបករណ៍​អូអិនយូ (ONU) ទៅ។

ឧបករណ៍

  • ឧបករណ៍​ដែល​បានទិញ​ពី​ក្រុមហ៊ុន​នឹងមាន​ការធានា​រយៈពេល ១២ខែ ប៉ុន្តែ​អថិជន​ត្រូវធ្វើ​តាម​ការណែនាំ​ក្នុងការ​ថែរក្សាឧបករណ៍​ឲ្យ​បាន​ត្រឹមត្រូវ​។ រាល់​ឧបករណ៍​ដែលបានដាក់​ឲ្យ​ខ្ចី​ប្រើប្រាស់ នឹង​ដូរថ្មី​ជំនួស​វិញ​ប្រសិន​បើឧបករណ៍​លែង​ដំណើរការ​ដោយឯកឯង។ ក្នុង​ករណី​បាត់បង់​ឬខូចខាត​ ដោយ​ចេតនា ឬការ​ធ្វេសប្រហែស​ អតិថិជន​នឹង​ទទួល​ខុសត្រូវ​សង​ក្នុង​តម្លៃ​ពេញ (ឧបករណ៍អូអិនយូ ONU តម្លៃ​ ៨៨​ដុល្លា​សហរដ្ឋអាមេរិក)។ ក្រោយពេល​បិទ​បញ្ចប់​កិច្ច​ព្រមព្រៀង ឧបរណ៍​ដែល​បានដាក់​ឲ្យ​ខ្ចី​ប្រើប្រាស់ នឹង​ត្រូវ​ប្រគល់​​ជូន​ក្រុមហ៊ុន​វិញ។ អតិថិជន​មាន​កាតព្វកិច្ច​​រក្សារ​ឧបករណ៍​ទាំងអស់​ នៅកន្លែង​ស្ងួត​ត្រជាក់​ក្នុង​បន្ទប់​ ជៀសវា​ង​មាន ទឹកឬធូលី​ ព្រមទាំង​តភ្ជាប់​ជាមួយ​កម្លាំង​អគ្គិសនី​ត្រឹមត្រូវ ឬមាន​អាគុយ​សម្រាប់​បម្រុង​ភ្លើង (UPS) និងមានឧបករណ៍រក្សា​សុវត្ថិភាព​។

លក្ខខណ្ឌ និងការបញ្ចប់កិច្ចព្រមព្រៀង

  • កិច្ច​ព្រមព្រៀង​មាន​ប្រសិទ្ធភាព ១២ខែ រាប់ចាប់​ពីថ្ងៃ​ដែល​តម្លើង​បណ្តាញ​អ៊ិនធឺណិត​ដាក់​ឲ្យ​ប្រើ​ប្រាស់​រួច​រាល់។ កិច្ចសន្យា​នឹង​បន្ត​ដោយ​ស្វ័យ​ប្រវត្តិ​ ១២ខែទៅមុខ​ទៀត ប្រសិន​បើ​ពុំមាន​ការជូន​ដំណឹង​ជាលាយលក្ខ​ណ៍អក្សរ​ពី​អតិថិជន ស្តីពីការ​បិទ​បញ្ចប់​កិច្ច​ព្រមព្រៀង ក្នុង​រយៈ​ពេល ៣០ថ្ងៃ​មុនពេល​អវសាននៃកិច្ចព្រមព្រៀង​មកដល់។ លក្ខខណ្ឌ​នៃ​ការ​បញ្ចប់កិច្ចសន្យា​មុន​កាល​កំណត់ត្រូវផាកពីន័យនូវចំនួនខែដែលនៅសល់ និង​មានចែងលម្អិត​​ក្នុង​ ខ និង លក្ខ​ខណ្ឌ​ទូទៅ។

សុវត្ថិភាពលើបណ្តាញ

  • អតិថិជន​មាន​ទំនួលខុសត្រូវ​ក្នុងការថែទាំ​បណ្តាញអ៊ិនធឺណិត​របស់​ខ្លួន និងលេខសម្ងាត់ឲ្យ​មាន​សុវត្ថិភាព។ អតិថិជន​គួរ​ការពារ​បណ្តាញ​ឥត​ខ្សែ​សម្រាប់​ចែកចាយ​អ៊ិនធឺណិត​ ដោយ​ប្រើប្រាស់​លេខ​សម្ងាត់ពិបាក (strong password) ក្រុមហ៊ុននឹង​មិនទទួល​ខុសត្រូវ​លើ​ការ​ជ្រៀតចូល​ពីខាង​ក្រៅ (unauthorized access ) ​លើ​​ប្រព័ន្ធ​ទិន្នន័យ​ ឬ​បណ្តាញ​អ៊ិនធឺណិត​របស់​អតិថិជន​ឡើយ។

Liability of Service

  • Since TODAY provides its services to Customer in accordance with these General Terms and Conditions, TODAY shall be liable only with limitation of the CPE demarcation point for actual damage arising out of service outage or interruption.

Restrictions

  • Customer shall not re-sell internet or email services. Customer shall not use TODAY services for spamming, hacking or other malicious/illegal activities. TODAY reserves the right to disclose those activities to the competent authorities if necessary.

Indemnity

  • The Customer agrees to indemnify and defend TODAY from any and all damages, costs, charges, claims, liabilities and expenses directly or indirectly, arising out of or in connection with all claims including without limitation to intellectual property infringement made against TODAY by third parties as a result of Customer’s use of the services or its user.

Insolvency or bankruptcy of the Customers

  • In case TODAY has any doubt about the solvency or bankruptcy of the Customer, TODAY shall have the right to suspend fulfillment of its obligation until the Customer has provided security within one week to TODAY’s satisfaction for all obligations of the Customer ensuing from the Agreement.

Force Majeure

  • In case TODAY cannot properly perform its obligation, in whole or in part, whether temporarily or permanently, based on the Agreement as a result of force majeure or unforeseeable circumstances which are beyond TODAY’s control, TODAY is entitled to terminate the Agreement with the Customer without any compensation being due by TODAY.

Miscellaneous

  • These General Terms and Conditions represent TODAY’s standard terms and conditions of Internet Access Agreement. If there is any conflict between these General Terms and Conditions and other documents such as quotation or Service Level Agreement (SLA) etc., those mentioned documents shall be effective. If any other negotiation is not made, this agreement shall be fully executed. The person(s) signing on behalf of the parties to this Agreement warrant that they have legal authority to execute the Agreement.

This T&C will be officially applied by the signed of the top management

This T&C will be officially applied by the signed of the top management.